12.01.2006., četvrtak

Još sam jak i odlučan

Evo mene opet, malo lakši nego prošli post i pun energije za dalje!
Dijeta napreduje vrlo dobro, a pošto mi je trenutno dosadno odlučio sam vam postati tu dijetu koju
ja provodim i koja je odlična! Prvenstveno zbog toga što vam ništa neće faliti a mršavite bez problema.
Dijeta se sastoji od 4 dana (dakle nije ona klasična sedmodnevna) koji se periodično ponavljaju, tj. završetkom 4 dana dijete opet počinjete s prvim. To je dobro i zbog psihičkog stanja pojedinca jer nije monotona kao one sedmodnevne dijete kod kojih unaprijed znaš što ćeš jesti za 5 dana. Toga ovdje nema! Pa evo kako to izgleda

DORUČAK: Doručak je sva 4 dana isti. Dvije voćke u paru (kruška, jabuka, naranča, kivi......)

1.DAN: PROTEINSKI DAN

RUČAK: Za ručak meso po želji (poželjno je da bude nepohan) ili svježa riba, zelena salata i dvije fete kruha
VEČERA: Meso u pola od ručka ili jaja sa sirom, 1 feta kruha

2.DAN: ŠKROB

RUČAK: Krumpiri ili grašak ili mahune ili grah ili riža, salata, 1feta kruha
VEČERA: Isto kao ručak samo upola manje i bez kruha

3.DAN: UGLJIKOHIDRATI

RUČAK: tjestenina bez umaka ili pizza sa umakom i gljivama ili slana peciva
VEČERA: 3 kolača ili 2 komada torte ili suhi keksi

4.DAN: VOĆE
Cijeli dan se jede voće

Smije se konzumirati voda, čajevi (s malo ili bez šećera), kava s malo mlijeka, mineralna
Što se alkohola tiče, to ovisi o pojedincu. Ja sam odlučio sebi jednom mjesečno dati oduška :)

Sviđa vam se dijeta?
- 21:17 - Komentari (4) - Isprintaj - #

10.01.2006., utorak

METROSEKSUALNOST ILI OSVIJEŠTENOST?

Danas sam s jednim frendom bio u trgovačkom centru, on je išao kupiti košarkašku loptu, a ja san išao s njim čisto da izgubim vrijeme popodne. I tako, na krilima dijete, uočim novi broj Men's Health-a u kojem piše kako dovesti svoje tijelo u savršenstvo za 5 tjedana.
Naravno, nisam oklijevao puno i kupio sam časopis! Frend je naravno umro od smijeha, što bih učinio i ja na njegovom mjestu prije 10 dana.
Pitao me: "Pa zašto to kupuješ?" "Što si se i ti dao u metroseksualce?"- nastavio me podbadati.
Kad sam došao kući počeo sam čitati, onako leteći, da vidim što ima unutra. Osim savjeta kako vježbati
i tako na najbolji način povećati svoju mišićnu masu nisam naletio na ništa odviše zanimljivo.
Zapravo, čini mi se da bih puno korisnijih savjeta našao da sam kupio Milu ili neku drugu reviju za ženu.....ali ajde, vježbe mi se čine ful ok

Što se dijete tiče, ona napreduje odlično. Sutra ću napisati kakva je i od čega se sastoji. Preporučam je svima jer nakon obroka ne ostajete gladni kao kod većine takvih dijeta. Od petka sam skinuo 3 kile :)
- 23:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

09.01.2006., ponedjeljak

ONE SWEET DAY....

Danas sam aktivno razmišljao o tome kako bi uistinu bilo lijepo izgubiti ovih 15 kilograma viška i provesti ludo i nezaboravno ljeto!
Sva moja ljeta su dosada manje-više bila super, zbog ekipe s kojom se družim ali uhvatio bih sebe u razmišljanjima o tome kako bih mogao loviti komade na plaži (što strane, što domaće) da sam mršaviji.
Tad ali i sad važna mi je samo zabava. S par cura s kojima sam bio osjećao sam nelagodu upravo zbog toga što su me na neki način doživljavali kao ozbiljnog dečka koji nije spreman ludirati i zabaviti. To me iritiralo i zbog toga sam i prekinuo s njima. Mlad sam i istinu se želim živjeti kako se to kaže "punim plućima".
Želim proći te nekakve "faze" kroz koje prođe svaki dečko prije no što postane zrel muškarac.
Nekad mi se čini da ja to nikda neću proći na takacv način.....

Dijeta odlično napreduje, a od sutra vraćam sve namirnice u prehranu(osim masti).
- 15:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.01.2006., nedjelja

ZASAD JOŠ NEMA KRIZA

Evo već sam drugi dan na ovoj super brzoj dijeti za pročišćavanje organizma i začudo još me nije skrpala nikakva kriza (kuc kuc u drvo). Danas za ručkom me malo privuka miris pizze koju je brat jeo ali nisam ima neku želju da je pojedem. Za doručak sam pojeo jednu jabuku a za ručak sam ih izribao 3 i sad me čekaju još za večeru.
Jučer navečer je dijeta uzela svoja danak po prvi put. Ekipa je išla vanka lokati a ja nisam iša s njima, zbog toga što ne smijem piti alkohol ni pod razno. Kolebao sam se nekih pola sata da li da idem ili ne ali eto na kraju sam ostao doma i surfao i usput popija litru i pol čiste vode. Naravno, završio sam i na wc-u koji puta upravo zbog toga. Nisam išao jer znam da bi mi bilo totalno bezveze ako ne budem pio...svi su bili ukomirani a ja bih vjerovatno negdje oko pola 12 put pod noge pa doma. Danas sam to ipak nadoknadio pa sam s frendom otišao na čaj popodne.Socijalni život će sigurno patiti ova 4 mjescea koliko planiram biti na dijeti
Da, od jutros se "opijam" zelenim čajem. Navodno ubrzava metabolizam i izlučuje suvišnu vodu u organizmu. Okus je super i mogao bih ga nastaviti piti i kad završim sa svim ovim. Probajte, stvarno je super. Samo ga ostavite malo da se ohladi jer je hladniji ukusniji.
Što se familijarne potpore tiče, mama i sestra me podržavaju i bodre a stari je normalno zakolutao očima kad sam mu rekao. Moj stari je jako čudan čovjek ali uz to i duša od čovjeka i ne bi ga mijenjao nizašta.
Eto, čekam još vaše podrške u komentarima!
- 00:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

06.01.2006., petak

JABUKE BEZ KRUŠAKA

Počeo sam sa svojim planom i to jutros. Moram priznati da se osjećam super! Za početak, prva sam tri dana odlučio ići na tzv. čišćenje organizma. Čitao sam negdje na internetu kako je za to najbolja tzv. jabučna dijeta. tj. u naredna 3 dana samo se jedu jabuke i pije voda ili čaj!
To bi dobro došlo svima nakon praznika u kojima smo svi, pa i ja, neizmjerno uživali u masnoj i slatkoj hrani i alkoholu.
Zasad mi jabuke ne smetaju, i inače ih jako volim tako da mi to ne pada teško. Tri dana jabuka vjerovatno će malo smanjiti tu ljubav prema ovoj kraljici voća.

- 14:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.01.2006., četvrtak

HELLO BEAUTIFUL AND UNBEAUTIFUL PEOPLE

Pozdrav svim blogerima i posjetiteljima, ma koliko vas ima.Moj prvi post, pa ću malo predstaviti sebe i blog na kojem ću pisati
Ja sam sasvim običan dečko, volim sve što vole mladi a ponajviše glazbu i društvo. Živim dosta dobro i može se reći da sam zadovoljan sa svojim životom. Ono s čime nikako nisam zadovoljan je moj izgled! Nisam izkompleksiran ali već sam gotovo 10 godina buco i želio bih to promijeniti jer mi to smeta! Ovaj blog sam čisto otvorio kako bih sam sebi dao podršku na tom trnovitom putu, ali i kako bi čitao vaša ohrabrenja u trenutcima kad mi bude teško.
Istina, ne trebam izgubiti nešto previše kila, cca 15, ali mislim da neće biti odveć lako.
Evo nekih razloga koji su me naveli na ovaj čin:

1.Nemam curu kao moji vršnjaci čemu je vjerovatno razlog upravo moj izgled
2. Ponekad stvarno padnem u depresiju kad se pogledam u ogledalo prije večernjeg izlaska
3.Želio bih sam sebi izgledati lijepo
4.Želio bih da mi se ljudi dive kad ovo napravim, želim slušati njihove divne komentare :)

Eto, to je zasad sve! Za početak je valjda dosta. Hvala na pažnji. Laku noć

NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ovo je dnevnik jednog momka koji trudbenički pokušava smršavjeti i na taj način postati potpuno NOVA OSOBA! Bit će teško ali idemo